
Jeśli planujesz rozpoczęcie biznesu i myślisz o zbudowaniu strony internetowej na pewno zastanawiasz się również jak stworzyć dobre logo. Logo to wizytówka firmy. Zawiera informacje o głównym przesłaniu, motto, charakterze usług i grupie docelowej. Inne bowiem logo stworzymy dla klientów kobiet, inne dla mężczyzn, inne dla dzieci. Charakter naszej firmy, temperament czy motto wyrazimy poprzez grafikę, barwy, typografię. Grafika to najsilniejszy element naszego logo. Jeśli zrobi wrażenie, utkwi w pamięci potencjalnego klienta to spełni swoją rolę marketingową. Charakter wyrazimy poprzez typografię. Mamy do wyboru klasyczne czcionki szeryfowe i nieograniczoną listę fantazyjnych i kreatywnych znaków bezszeryfowych. Kolorami podkreślimy nasze intencje. To one stymulują odczucia i emocje naszego klienta przywołując przyjemne wspomnienia lub tworząc poczucie bezpieczeństwa. Poprzez symbolikę mamy okazję wyróżnić się na rynku. Czasem jednak kluczem do sukcesu jest prostota. Przekombinowane logo często może okazać się niejasne w odbiorze.